Kurs Modelowania i Wizualizacji w SketchUp V-Ray
4.1. Modelowanie pufy 7:07
4.2. Modelowanie konsoli, lustra i import lampy 4:42
4.3. Modelowanie szafki w korytarzu 8:18
5. WIZUALIZACJA V-RAY USTAWIENIA I ŚWIATŁA 26:40
4.4. Ustawienie oświetlenia, zasłon i modelowanie poręczy 5:59
5.1. Ustawienia Renderu – Asset Editor 3:53
5.2. Światło Dome Light i Materiał Override 5:42
5.3. Światło LED Rectangle Light i IES Light 6:32
6. FOTOREALISTYCZNE MATERIAŁY 83:44
5.4. LightMix, Światło LED w szafkach, przy karniszach i światło IES w korytarzu 10:13
6.1 Materiał białej farby dla ściany, Mix Value Map 7:03
6.2. Materiał podłogi używając Multi-Sub Map 10:14
6.3. Materiał frontów w zabudowie kuchni 5:11
6.4. Materiał drewnianych frontów + zaokrąglone krawędzi używając Bump Texture Channel 6:34
6.5. Materiał stali dla zlewozmywaka, marmur, biały materiał dla obudowy lamp dla 8:25
6.6. Materiał stalowy złoty 3:51
6.7. Materiał weluru 12:35
6.8 Materiał szkłam mlecznego dla lamp 5:01
6.9. Materiał dla TV i szafki koło telewizora 5:39
6.10. Materiał dla kanapy i dywanu 7:21
6.11. Materiał lustra marmuru i złotego metalu z zaokrąglonymi krawędziami (bump texture channel) 7:45
6.12 Materiał drewnianych schodów 3:31
2 of 3
Previous Lekcja
Next Lekcja

5.1. Ustawienia Renderu – Asset Editor 3:53

Kurs Modelowania i Wizualizacji w SketchUp V-Ray 5.1. Ustawienia Renderu – Asset Editor 3:53
Previous Lekcja
Back to Kurs
Next Lekcja

Pobierz naszego darmowego ebooka

Zapisując się, akceptujesz polityke prywatności.
Login
Aby uzyskać dostęp do tej zawartości musisz się zalogować.

Zapomniałeś/-aś hasła?
Zarejestruj się
Nie masz konta? Zarejestruj się!
Zarejestruj się


Potwierdzenie rejestracji otrzymasz na swojego maila.